Zgodnie z art. 24 h ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 zpóźn. zm./ osoby piastujące nieżej wymienione funkcje są zobowiązane do złożenia oświadczeń majątkowych.
* Członkowie zarządów spółek Gminy Mysłąkowice.
* Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice.
* Pracownicy Urzędu Gminy.
* Osoby wydające decyzje w imieniu Wójta.
OBOWIĄZKI WÓJTA GMINY JAKO OSOBY PRZYJMUJĄCEJ OŚWIADCZENIA
1. Analiza danych zawartych w oświadczeniu majątkowym.
2. Przekazanie jednego egzemplarza oświadczenia majątkowego urzędowi
skarbowemu właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej
oświadczenie majątkowe.
3. Przechowywanie oświadczeń przez okres 6 lat.
4. Przedstawianie w terminie do 30 października każdego roku radzie gminy
informacji o:
a/ osobach, które nie złożyły oświadczeń majątkowych, lub złożyły je po terminie,
b/ nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych
wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia,
c/ działaniach podjętych w związku z nieprawidłowościami stwierdzonymi w
analizowanych oświadczeniach majątkowych,
5. Udostępnianie jawnych informacji zawartych w oświadczeniach majątkowych,
oświadczeniach i informacjach w Biuletynie Informacji Publicznej.
DRUK Oświadczenia: |