Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Jeleniogórska 39, 58-533 Mysłakowice tel. 7131-293.
Stanowisko: referent ds. obsługi świadczeń rodzinnych
Informacja dodatkowa: praca w wymiarze 4 godzin dziennie
Zakres podstawowych czynności:
· przyznawanie i wypłata świadczeń rodzinnych,
· przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego, dodatków do zasiłku rodzinnego oraz dot. świadczeń opiekuńczych,
· zakładanie teczek osobowych,
· prowadzenie rejestru świadczeń,
· sporządzanie list do wypłaty świadczeń,
· wypisywanie przelewów bankowych, pocztowych itp.
Wymagania obowiązkowe:
· wykształcenie co najmniej średnie z maturą,
· podstawowa znajomość obsługi komputera,
Wymagania pożądane:
· umiejętność dobrej organizacji pracy,
· sumienność, dokładność,
· samodzielność, kreatywność,
· komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje,
· kopia dowodu osobistego,
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jeleniogórska 39, 58-533 Mysłakowice, w terminie do 2006-04-12.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych - Dz.U. nr 133 poz. 883).
|