OGŁOSZENIE O NABORZE
na stanowisko urzędnicze
Jednostka: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jeleniogórska 39, 58-533 Mysłakowice
tel. (075) 7 131-293 lub (075) 7 131 474
Stanowisko: referent ds. rozliczeń księgowo - finansowych
Informacja dodatkowa: praca w wymiarze 1 etatu
.
Wymagania obowiązkowe:
· Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych
· wykształcenie co najmniej średnie
· dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
· znajomość podstaw rachunkowości budżetowej,
· znajomość ustawy o finansach publicznych,
· znajomość ustawy o rachunkowości,
· 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 6-cio miesięczne na stanowisku urzędniczym
· znajomość obsługi programu SIGID Księgowość budżetowa
· znajomość obsługi programu MultiCash
Wymagania pożądane:
· umiejętność dobrej organizacji pracy,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność analitycznego myślenia,
· sumienność, dokładność
· samodzielność, kreatywność,
· komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Zakres podstawowych czynności:
· dekretacja i księgowanie wydatków, kosztów i dochodów,
· terminowe wykonywanie niezbędnych zestawień analitycznych dla celów księgowości syntetycznej
· prowadzenie ewidencji analitycznej dotyczącej dłużników alimentacyjnych
· rozliczanie zaległości dłużników alimentacyjnych wraz z należnymi odsetkami,
· prowadzenie korespondencji związanej z podejmowaniem działań wobec dłużników alimentacyjnych
· prowadzenie zgodności sald z wyciągami bankowymi
· prowadzenie rejestru wpływających faktur oraz realizowanie za nie płatności
· przygotowywanie dokumentów-dowodów księgowych do księgowania i dokonywanie kontroli wstępnej pod względem formalno - rachunkowym
· opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych jednostki
· sporządzanie i rejestracja umów, zamówień, zleceń rodzących skutki finansowe,
· przygotowywanie wniosków i rozliczanie dotacji pozyskiwanych ze środków UE,
· prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych
· przygotowane i rozliczenie dokumentów dotyczących inwentaryzacji
Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje,
· kopia dowodu osobistego,
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jeleniogórska 39,58-533 Mysłakowice, w terminie do 2009-01-19.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz.U.Nr 133 poz. 883).